I. Asikin
Dina ieu kumpulan carpon Moal Dimumurah, Ikin Asikin ngangkat rupa-rupa téma kahirupan pilemburan jeung pasisian dumasar kana kondisi jamanna: mojang jeung bujang di jaman pendudukan Jepang (“Moal Dimumurah”), kasarakahan gegedén anu ngalantarankeun papait keur rayat leutik dina mangsa cultuurstelsel-na Walanda (“Lumpuhna Juragan Aria”); jalma-jalma golongan leutik kayaning supir (“Taluk”), kuli, buruh jeung tukang mikat manuk (”Tukang Mikat”), tukang nguruskeun hayam adu (“Giliran Bah Odo”), guru di lembur singkur, tagiwurna rayat dina mangsa gorombolan ngagalaksak (“Jurig Nyiliwuri”), kahirupan Ki Pamatang jeung sékésélérna (“Sékésélér Ki Pamatang”), jll-na.
Kalayan basa anu tapis tur munel, gunem catur anu hégar sarta direumbeuy ku heureuy, Moal Dimumurah matak pogot anu macana.
Citakan I, 2014, 132 kaca, Rp 33.000,-
Dina ieu kumpulan carpon Moal Dimumurah, Ikin Asikin ngangkat rupa-rupa téma kahirupan pilemburan jeung pasisian dumasar kana kondisi jamanna: mojang jeung bujang di jaman pendudukan Jepang (“Moal Dimumurah”), kasarakahan gegedén anu ngalantarankeun papait keur rayat leutik dina mangsa cultuurstelsel-na Walanda (“Lumpuhna Juragan Aria”); jalma-jalma golongan leutik kayaning supir (“Taluk”), kuli, buruh jeung tukang mikat manuk (”Tukang Mikat”), tukang nguruskeun hayam adu (“Giliran Bah Odo”), guru di lembur singkur, tagiwurna rayat dina mangsa gorombolan ngagalaksak (“Jurig Nyiliwuri”), kahirupan Ki Pamatang jeung sékésélérna (“Sékésélér Ki Pamatang”), jll-na.
Kalayan basa anu tapis tur munel, gunem catur anu hégar sarta direumbeuy ku heureuy, Moal Dimumurah matak pogot anu macana.
Citakan I, 2014, 132 kaca, Rp 33.000,-
Komentar